Ik wil graag meer weten

In het privacy statement  van Olympia vind je waarom wij jouw gegevens verwerken, voor welk doel en hoe lang wij de gegevens bewaren.

Wat mag je verwachten:

Een initiatief van Klantcontact Experts 2022 en Olympia

Mediq zoekt:

Klantenservice medewerkers Zorg

Mediq is een organisatie die zorgproducten levert aan patiënten, zorginstellingen en ziekenhuizen. Denk hierbij aan producten op het gebied van diabetes, infuuszorg, wondzorg, sondevoedingen en luchtweg- en stomazorg.

Als klantenservice medewerker kan je werken op 2 verschillende afdelingen. Op de afdeling Patiënts heb je dagelijks telefonisch contact met de patiënten, voornamelijk chronisch zieken, die bestellingen bij je plaatsen. Het is belangrijk dat je geduldig bent, je vaardig met computers bent en een empathisch vermogen hebt om de gesprekken zo goed mogelijk te laten verlopen. Op de afdeling Special Care heb je contact met ziekenhuizen, artsen, thuiszorg of patiënten. Ook deze organisaties plaatsen bestellingen van onder meer infuus- of luchtwegapparatuur bij Mediq. Het is hierbij belangrijk dat je goed begrijpt wat de klant vraagt. Je volgt eerst een professionele training en een inwerktraject om de klanten goed te kunnen helpen.

Kom jij het team versterken?
Laat je gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Mediq

Ik wil graag meer weten

Zodra jij beschikbaar bent!

Wanneer?

Rijnzathe 10, Utrecht

Lees verder >


  • Een vaste baan waarbij je advies geeft en bestellingen verwerkt over medische producten 
  • Starten in november, 5 dec 2022 of 16 jan 2023
  • Parttime en fulltime mogelijkheden: vanaf 24 uur per week
  • Werken op maandag t/m vrijdag tussen 08:00 – 18:00 uur afhankelijk van jouw beschikbaarheid
  • Salaris van €2.340 bruto per maand (€13,50 per uur)
  • Daar bovenop vakantiedagen & -geld en reiskostenvergoeding (100% vergoeding van het OV)
  • Betaalde training van 6 dagen, daarna is het learning-on-the-job met een ervaren buddy
  • De eerste 3 weken werk je op kantoor in De Meern. Daarna is het thuiswerken gecombineerd met 2 dagen per week op kantoor
  • Belangrijk! Je hebt ervaring met klantgericht werken, bent een echte multitasker en beschikt minimaal over een MBO-3 niveau
  • Laptop en telefoon van de zaak
  • Na ongeveer 10-12 maanden kom je in vaste dienst